|
На основу члана 60. Закона о јавним набавкама („Сл гласник РС“, број 124/2012), Општине Баточина, дана 26.09.2014.године упућује
П О З И В
За подношење понуда у отвореном поступку јавне набавке
„ГРАЂЕВИНСКИ МАТЕРИЈАЛ ЗА ИЗБЕГЛА И РАСЕЉЕНА ЛИЦА НА ТЕРИТОРИЈИ ОПШТИНЕ БАТОЧИНА “
Редни број набавке: 02/2014
|
|
|
|
|
|
- НАЗИВ, АДРЕСА И ИНТЕРНЕТ СТРАНИЦА НАРУЧИОЦА:
Република Србија, Општина Баточина, 34227 Баточина, Краља Петра I број 37, WWW.SOBATOCINA.ORG.RS
- ВРСТА НАРУЧИОЦА:
Ораган локалне самоуправе.
- ВРСТА ПОТУПКА ЈАВНЕ НАБАВКЕ:
Отворени поступак јавне набавке.
- ОПИС ПРЕДМЕТА НАБАВКЕ, НАЗИВ И ОЗНАКА ИЗ ОПШТЕГ РЕЧНИКА НАБАВКЕ: Набавка добара – грађевинског материјала за избегла и расељена лица на територији општине Баточина, ОРН: 44100000 – грађевински материјали и припадајући производи.
- БРОЈ ПАРТИЈА, УКОЛИКО СЕ ПРЕДМЕТ НАБАВКЕ ОБЛИКУЈЕ У ВИШЕ ПАРТИЈА:
Предмет набавке није обликован по партијама
- КРИТЕРИЈУМ, ЕЛЕМЕНТИ КРИТЕРИЈУМА ЗА ДОДЕЛУ УГОВОРА:
најнижа понуђена цена.
- НАЧИН ПРЕУЗИМАЊА КОНКУРСНЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ:
конкурсна документација је доступна на Порталу јавних набавки и интернет стајту наручиоца: WWW.SOBATOCINA.ORG.RS
- ПОДАЦИ О НАДЛЕЖНИМ ОРГАНИМА ГДЕ СЕ МОГУ БЛАГОВРЕМЕНО ДОБИТИ ИСПРАВНИ ПОДАЦИ О ПОРЕСКИМ ОБАВЕЗАМА, ЗАШТИТИ ЖИВОТНЕ СРЕДИНЕ, ЗАШТИТИ ПРИ ЗАПОШЉАВАЊУ, УСЛОВИМА РАДА И СЛ.
Подаци о пореским обавезама се могу добити у Пореској управи, Министарства финансија и привреде, Београд, Саве Машковића 3-5, WWW.PORESKAUPRAVA.GOV.RS.
Подаци о заштити животне средине се могу добити у Агенцији за заштиту животне средине, Београд, Руже Јовановић 27А, WWW.SEPA.GOV.RS.
и у Министарству енергетике, развоја и заштите животне средине, Београд, Немањина 22-26, WWW.MERZ.GOV.RS.
Подаци о заштити при запошљавању и условима рада се могу добити у Министарству рада, запошљавања и социјалне политике, Београд, Немањина 11, WWW.MINRZS.GOV.RS.
- НАЧИН ПОДНОШЕЊА ПОНУДЕ И РОК:
Понуда се подноси непосредно или преко поште, на адресу ОПШТИНА БАТОЧИНА, 34227 Баточина, Краља Петра I бр. 37, СА НАЗНАКОМ – „ПОНУДА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ 02/2014 - НЕ ОТВАРАТИ“ на прописаним обрасцима из конкурсне документације, у затвореној коверти или, кутији, на начин да се приликом отварања понуда може са сигурношћу утврдити да се отвара први пут У РОКУ ОД 30 ДАНА ОД ДАНА ОБЈАВЉИВАЊА ПОЗИВА ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА, односно до 27.10.2014. године до 10,00 часова.
- МЕСТО, ВРЕМЕ И НАЧИН ОТВАРАЊА ПОНУДА:
Отварање понуда ће се обавити на дан истека рока за подношење понуда, 27. 10. 2014. године, у 10,30 часова у просторији наручиоца.
- УСЛОВИ ПОД КОЈИМА ПРЕДСТАВНИЦИ ПОНУЂАЧА МОГУ УЧЕСТВОВАТИ У ПОСТУПКУ ОТВАРАЊА ПОНУДА:
у поступку отварања понуда могу активно учествовати само овлашћени представници понуђача. Овлашћени представник понуђача, који учествује у поступку отварања понуда има право да приликом отварања понуда изврши увид у податке из понуде који се уносе у записник о отвaрању понуда.
- РОК ЗА ДОНОШЕЊЕ ОДЛУКЕ:
Одлука о додели уговора ће се донети у року од 25 дана од данајавног отварања понуда. Уговор о јавној набавци ће бити закључен са понуђачем којем је додељен уговор у року од 8 дана од дана протека рока за подношење захтева за заштиту права из члана 149. Закона. У случају да је поднета само једна понуда наручилац може закључити уговор пре истека рока за подношење захтева за заштиту права, у складу са чланом 112. Став 2. Тачка 5) Закона.
- ЛИЦЕ ЗА КОНТАКТ:
Оливера Јашовић, дипл. ек, телефон 034/6841-416,
e-mail olja.jasovic@sobatocina.org.rs
Конкурну документацију и обавештења везана за набавку можете преузети на линковима испод:
- Конкурсна документација
- Обавештење о закљученом уговору
|
|
|
|
|
|